Hetman
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brześć
|
Wysłany: Nie 20:31, 27 Sie 2006 Temat postu: Sztuczki w JK3 |
|
|
1.Sztuczka z wirującym mieczem
Wbrew pozorom sztuczka dość prosta do wykonania
Przed wykonaniem sztuczki znajdź jakieś klawisze do zbindowania komendy /amhips (wpisz w konsole /bind h ampips , wtedy po naciśnięciu H oprzesz ręce na biodrach) , przygotuj też jakiś pobliski klawisz do obracania się w prawo (myszką nie dasz rady się płynnie obracać)
Wpisujemy w konsole komende /cl_yawspeed 1200 (może to być jakakolwiek wysoka wartość np. /cl_yawspeed 999 )
( będzie to nam służyć do obracania się z zawrotną szybkością )
A teraz sposób wykonania sztuczki :
Stajemy i wyrzucamy miecz do góry , na pewną wysokość (błędem jest jeśli ktoś trzyma długo prawy przycisk myszy i miecz niepotrzebnie wiruje mu w powietrzu , przy wkonywaniu tej sztuczki nie trzeba skakać i niepotrzebnie kombinować)
Teraz całą filozofia polega na tym , aby nie pozwolić ,aby powracający miecz trafił spowrotem w nasze ręce , zatem zaraz po wyrzuceniu miecza puszczamy prawy przycisk myszy , kierujemy się twarzą do ziemi i zaczynamy się kręcić . Musimy doprowadzić do takiego stanu , żeby miecz nas "gonił". Jak widać na screenie , ja poruszam się w prawo , natomiast mój miecz próbuje doginić moją rękę.
Teraz ,wciąż się obracając się wciskamy klawisz , który uprzednio przygotowaliśmy sobie jako bind komendy /amhips
Kiedy już oprzemy ręce na biodrach i sytuacja jest "ustabilizowana" , możemy śmiało przestać się obracać , miecz będzie wirował wokół nas. Zamiast /amhips , często jest używana komenda /amsit 3
Będę rad , gdy ktoś opanuje tę sztuczkę dzięki powyższemu opisowi.
2.Kolorowe i "powykręcane" nicki
Kolorowe nicki :
Żeby mieć czerwony nick lub pisać na czerwono wpisz ^1Twój nick
To samo tyczy innych kolorów :
0 = Czarny
1 = Czerwony
2 = Zielony
3 = Żółty
4= Niebieski
5 = Błękitny
6 = Fioletowy
7 = Biały
Zapewne widzieliście jak ktoś ma "powyginany" nick. np. ĎăŠ@R
Trzymacie lewy alt i wpisujecie numery na klawaiaturze numerycznej , numery odpowiadające odpowiednim znakom są dostępne [link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawy znaczkek jaki można wstawić w Jedi Academy jest pod numerem 14523
3.Latanie w Jedi Knight 3
JAK LATAĆ - Nie trzeba stawiać serva żeby postarać się o jakąś obszerniejszą mapę do latania , wystarczy że podczas single player game wpiszecie kod , przez który przeskoczycie na inną mapę (to opisze później), ale najpierw po kolei co i jak dla początkujących
1. Aby przywołać dany statek "przywołujecie" konsole (shift i ~ ) wpisujecie devmapall lub helpusobi 1 (jeśli po wpisaniu tego pierwszego kody nie działają , to trzeba wpisać to drugie)
Do konsoli wpisujecie: npc spawn vehicle (tu wpszecie jedną z nazw statków znajdujących się poniżej) :
lambdashuttle
tie-bomber
tie-bomber2
x-wing
z-95
2. W miejscu gdzie staliście powinien pojawić się statek , wchodzicie do niego (enter) i przyciskacie spacje dopóki nie oderwie się od ziemi. Sterujemy myszką (obieramy nią kierunek - góra , dół , prawo , lewo ) oraz klawiaturą ( - do góry=>przyspieszamy , na dół => zwalniamy)
3.Wysterowanie takim szybkim statkiem jak x-wing może być trudne na ciasnych mapkach jakie są dostępne w misjach Jedi Academy. Jedyna misja w której mapa była dość obszerna do latania to misja ze ścigaczami(tam nauczyłem się latać). Na początek nauki latania proponuje statek Lambdashuttle - jest zwrotny i nie ma takiego kopa jak x-wing
4.Proponuje wam ściągnąć sobie mapy do FFA ,(Wygodne , obszerne - idealnie odzwierciedlające otoczenie sceny z EPISODE III , Do wyboru są :
EPISODE III Map Pack 1 - Pod tym linkiem znajdziecie zestaw map , między innymi statek Grievousa , możecie wydostać się z niego (wpisując kod na przenikanie przez ściany noclip) i polatać poza statkiem. Szczególnie polecam tą mapę). Żeby przeskoczyć na tą mapę wpisujecie do konsoli: devmap sjc_the_invisible_hand_v1
EPISODE III Map Pack 2 - Tutaj ściągniecie mapy Mustafar i Utapau (szczególnie polecam Utapau, nadaje się idealnie do latania). Jeśli chcecie polatać na Utapau wpisujecie do konsoli: devmap sjc_utapau_grievous_end1
EPISODE Map Pack 3 - Wraz z paroma innymi mapami jest też mapa Kashyyyk , bardzo obszerna. Jeśli wybieracie Kashyyyk wpisujecie do konsoli: devmap sjc_kashyyyk4
Repertuar statków i pojazdów w JA jest dość skąpy , więc proponuje ściągnąć jakieś modele z [link widoczny dla zalogowanych] . Model jakim ja latam to Episode III Starfighter (Widzieliście go w Revenge of the Sith m.in. Bitwie nad Corrusant), ściągnijcie go tutaj - Żeby przywołać model statku Obi Wana wpisujecie do konsoli npc spawn vehicle manq-jsf-obi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hetman dnia Czw 12:40, 31 Sie 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Hawk
Apocalypse Riders

Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1325
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystra
|
Wysłany: Pon 10:05, 28 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o sztuczke z wirującym mieczem, to znam ją już od pół roku, ale myśle że niektóre osoby chciały by się jej nauczyć natomiast jeśli chodzi o "kolorowy nick", to jest to już wytłumaczone w temacie "Konsola" a o lataniu i o samych npc, też jest już tam wspomniane
Post został pochwalony 0 razy
|
|